fredag 14 augusti

Då var fredagen här också. Lämnade ungarna på dagis imorse så jag har haft en ganska lugn och skön dag. Sedan hämtade jag bara Robin eftersom Sågen ska ha Kristoffer en vecka nu. Idag fick Alex lön så jag lyckades få följa med mamma till Willys lite snabbt... mamma och dom ska ju åka bort idag men jag hann få storhandla ändå =)
Alex mamma har varit här och hämtat Robin nyss. Hon ville låna honom över helgen och eftersom hon inte gjort det förrut så tänkte vi att det kunde hon väl få. Men uscha vad tomt det blir här hemma när man inte har nån unge alls här. Dom åkte för ca 5 minuter sedan och jag saknar honom redan =/
Men ikväll blir det Marinfestivalen med Elin i alla fall... tror hennes Alex ska med också.. om han inte blir för trött för han ska jobba imorn. Sedan tror jag Erik skulle komma ner och joina oss senare efter att han ätit middag med sin familj. Men det kommer nog bli en himla trevlig kväll =)
Imorn blir det minigolf, bowling och öl med Erik och eventuellt Danne. Måste ju passa på när man lånat ut barnen =)
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0